【媒體轉載】大麻禍害知多少?父母必學溝通法+實用資訊

大麻禍害知多少?父母必學溝通法+實用資訊

相關連結 按此

根據禁毒處藥物濫用資料中央檔案室2019年上半年的統計數字顯示,吸食大麻的21歲以下青少年人數有持續上升的趨勢。為人父母,假如子女一旦染上吸食大麻的惡習,應如何處理?

要從根本解決問題,父母應該先了解青少年吸食大麻的原因、禍害,以及求助的方法。今次MamiDaily就請來禁毒常務委員會委員、香港青年協會「青年違法防治中心」業務總監陳文浩先生,為家長提供實用資訊。

禁毒常務委員會委員陳文浩提醒家長要與子女保持良好溝通,才能避免他們染上吸食大麻的惡習。

吸食大麻特徵要留意

大麻是毒品,一般指弄乾了的大麻花或大麻葉,以及大麻樹脂(亦稱「大麻精」)。最常見是以捲煙吸食,亦有人會用煙斗/水煙壺去吸食大麻,甚至以電子煙加入大麻油去吸食。

陳文浩提到:「根據經驗,父母其實可以從日常生活察覺到仔女有冇可能染上吸食大麻嘅惡習。喺外表特徵上,大部分人吸食大麻後身上會散發出一陣濃烈氣味,而呢種氣味比香煙、雪茄更明顯。有個案嘅吸食者雙眼會變到好紅,眼神散渙,更可能會突然暴飲暴食。心情上亦可能明顯變得大起大落,同做出奇怪行為,例如突然哭叫或自言自語。」

「大麻吸食者嘅隨身物品或家中亦會多咗一啲吸食工具,例如捲煙紙同水煙壺,有啲吸食者認為吸食大麻係一種享受生活嘅態度,所以佢哋嘅服飾打扮上亦可能多咗大麻圖案。父母可以响呢啲生活細節多加留意。」